Etykiety

wtorek, 18 września 2012

Bonjour!

Witajcie ! 
Wreszcie się odważyłam, aby założyć własnego bloga, a tym samym zając swój mały kawałek sieci.
Od paru miesięcy krążę po blogach, czytam o życiu innych, oglądam niesamowite zdjęcia, podziwiam ile rzeczy można zrobić samemu i jak wspaniale jest się tym dzielić. 
Dzięki tej wędrówce uznałam, że i ja chyba mam coś do zaoferowania od siebie, chociaż na pewno zacznę od raczkowania i małymi kroczkami zacznę tworzyć (mam nadzieję) coś co się spodoba innym. 

Postanawiam się tutaj dzielić moimi spostrzeżeniami na prawie każdy temat, poczynając od mody, przez książki, filmy, a kończąc na sporcie i dietach. 
Mam nadzieję, że was to zainteresuje. 

Także do usłyszenia ;)

Na zachętę dodaję zdjęcie mojej nowej roślinki, na razie udało mi się zasuszyć kaktusa. Jednak myślę, że ta mięta przeżyję. Ostatnio uwielbiam jej listki pływające w zielonej herbacie! 


A wy lubicie miętę? 

4 komentarze:

  1. oo:D powodzenia kochana! a co do mięty - lubię, pić ale tylko na gorąco ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latem woda z mięta i cytryna niesamowicie orzeźwia, warto spróbować :)

      Usuń
  2. Powodzenia! :D
    Hm, ususzyć kaktusa to nie byle wyczyn. ;d Miętę lubię :)

    OdpowiedzUsuń